Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Книжкові видання та компакт-диски (1)Реферативна база даних (5)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Тулей Ю$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 11
Представлено документи з 1 до 11
1.

Плугін А. М. 
Досвід експлуатації залізобетонних шпал з пружними рейковими скріпленнями, розробленими в УкрДАЗТ [Електронний ресурс] / А. М. Плугін, А. А. Плугін, Ю. Л. Тулей, С. В. Мірошніченко, О. А. Калінін, В. А. Лютий // Збірник наукових праць Української державної академії залізничного транспорту. - 2014. - Вип. 148(2). - С. 92-103. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2014_148(2)__16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.368 Mb    Зміст випуску     Цитування
2.

Плугін А. А. 
Досвід експлуатації пружних рейкових скріплень типу PRS і залізобетонних шпал із ними [Електронний ресурс] / А. А. Плугін, А. М. Плугін, С. В. Мірошніченко, О. А. Калінін, В. А. Лютий, Ю. Л. Тулей // Українські залізниці. - 2015. - № 3-4. - С. 60-64. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ukrzal_2015_3-4_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 1.526 Mb    Зміст випуску     Цитування
3.

Тулей Ю. Л. 
Аналіз просторової жорсткості скріплень ДО [Електронний ресурс] / Ю. Л. Тулей // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2015. - Вип. 157. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2015_157_16
Попередній перегляд:   Завантажити - 206.442 Kb    Зміст випуску     Цитування
4.

Тулей Ю. Л. 
Аналіз формування жорсткостей проміжних скріплень типів Д-2, Д-4, КППД-2 та СКД-65 [Електронний ресурс] / Ю. Л. Тулей // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 159. - С. 109-117. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_159_18
Попередній перегляд:   Завантажити - 447.17 Kb    Зміст випуску     Цитування
5.

Тулей Ю. Л. 
Математичне моделювання та експериментальні дослідження роботи дерев'яних шпал під дією просторових навантажень [Електронний ресурс] / Ю. Л. Тулей // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 4. - С. 3-9. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2016_4_2
Попередній перегляд:   Завантажити - 177.787 Kb    Зміст випуску     Цитування
6.

Даренський О. М. 
Жорсткість прикріплювачів проміжних скріплень дерев’яних шпал при дії горизонтальних поперечних сил [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Ю. Л. Тулей, Д. О. Потапов, А. С. Малішевська // Наука та прогрес транспорту. Вісник Дніпропетровського національного університету залізничного транспорту імені академіка В. Лазаряна. - 2016. - № 6. - С. 96-104. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdnuzt_2016_6_12
Зауважено, що незважаючи на постійне збільшення протяжності ділянок із безстиковою колією на залізобетонних шпалах, дерев'яні шпали - це один із варіантів підрейкових опор, що експлуатуються на достатньо великій кількості напрямків, зокрема, залишаються безальтернативними в кривих радіусами до 350 м, а також у головних коліях метрополітенів. Основними видами прикріплювачів у найбільш розповсюджених типах проміжних рейкових скріпленнях для дерев'яних шпал є колійні костилі та шурупи. Оскільки існуючі в кривих ділянках колії особливості контактування системи "колесо -рейка" мають суттєвий вплив на процеси взаємодії залізничної колії та рухомого складу, необхідно визначити жорсткість колійних шурупів та костилів, які безпосередньо приймають участь у формуванні просторової жорсткості вузлів проміжних рейкових скріплень за дії горизонтальних поперечних сил. Дослідження жорсткостей прикріплювачів проводились експериментально для двох типів проміжних рейкових скріплень - ДО та "Метро". Для проведення експериментальних випробувань було обрано 10 дослідних ділянок на коліях регіональної філії "Південна залізниця" ПАТ "Укрзалізниця", та вісім - на головних коліях КП "Харківський метрополітен". Кожна з дослідних ділянок знаходилась за приблизно однакових експлуатаційних умов, але мала різну величину пропущеного тоннажу. Одержані значення жорсткості колійних костилів та шурупів. Вперше одержано експериментальні дані щодо зміни жорсткостей прикріплювачів (колійних шурупів та костилів), залежно від терміну експлуатації для магістральних залізниць та колій метрополітенів. На основі одержаних експериментальних даних встановлено, що зміна жорсткості колійних шурупів та костилів, залежно від терміну служби, носить нелінійний характер. Проведені дослідження дозволяють більш раціонально підходити до питання визначення оптимальної конструкції проміжних рейкових скріплень, виходячи з конкретних умов експлуатації, а також сприятимуть розробці заходів щодо підвищення надійності роботи вузлів проміжних рейкових скріплень для дерев'яних шпал.
Попередній перегляд:   Завантажити - 901.69 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
7.

Даренский А. Н. 
Численные исследования влияния параметров рельсовой колеи на боковой износ рельсов в кривых [Електронний ресурс] / А. Н. Даренский, Ю. Л. Тулей, Д. А. Потапов // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2016. - № 6. - С. 36-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2016_6_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 203.993 Kb    Зміст випуску     Цитування
8.

Даренський О. М. 
Математична модель колії, яка має інерційні характеристики, під дією швидкісного рухомого складу [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, В. П. Шраменко, Ю. Л. Тулей, О. А. Дудін, Я. С. Лейбук // Інформаційно-керуючі системи на залізничному транспорті. - 2018. - № 4. - С. 35-40. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Ikszt_2018_4_6
Попередній перегляд:   Завантажити - 222.181 Kb    Зміст випуску     Цитування
9.

Даренський О. М. 
Числові дослідження динамічних поперечних сил у кривих, у зонах нерівностей ланок колії [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Ю. Л. Тулей, О. О. Овчинніков, Я. С. Лейбук // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2018. - Вип. 179. - С. 51-59. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2018_179_7
Попередній перегляд:   Завантажити - 778.888 Kb    Зміст випуску     Цитування
10.

Даренський О. М. 
Аналіз розвитку теорій розрахунків залізничної колії [Електронний ресурс] / О. М. Даренський, Ю. Л. Тулей, Е. А. Бєліков // Залізничний транспорт України. - 2016. - № 1-2. - С. 14-19. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ZTU_2016_1-2_4
Виконано аналіз наукового вкладу відомих залізничних науковців в період з 1835 року до теперішнього часу, які внесли наукову частку в розвиток розрахунків взаємодії колеса рухомого складу на колію та на верхню будову колії для визначення оптимальних експлуатаційних характеристик.
Попередній перегляд:   Завантажити - 348.732 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
11.

Тулей Ю. Л. 
Аналіз формування просторових жорсткостей рейкових опор при дерев’яних шпалах [Електронний ресурс] / Ю. Л. Тулей // Збірник наукових праць Українського державного університету залізничного транспорту. - 2016. - Вип. 160(додаток). - С. 90-91. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Znpudazt_2016_160(dodatok)__112
Попередній перегляд:   Завантажити - 716.482 Kb    Зміст випуску     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського